Cv-leiding springt op Bachplein

26-12-2018 112 Redactie/Flashphoto

Foto's: FlashphotoNL


SCHIEDAM - Een gesprongen cv-leiding zorgde vanmorgen vroeg voor consternatie in een flat aan het Bachplein.

De brandweer werd rond half zes gealarmeerd, in eerste instantie met de melding 'brand'. Bewoners van de flat hadden het trappenhuis vol rook zien staan. De brandweer ontdekte vrij snel dat het niet om rook ging, maar om een gesprongen cv-leiding. Dat zorgde voor veel stoom.

Nadat de lekkage was gestopt, nam ook de stoom af. Savalge komt ter plaatse voor verdere afhandeling. Of - en hoeveel - woningen zonder verwarming zitten, is nog niet bekend.

Bekijk de foto's