Nieuwe pasjes: Irado roept mensen op om geduld te hebben
- Advertorial
- 25-01-2024
- Nieuws
SCHIEDAM - De afgelopen weken heeft Irado gemerkt dat haar klantenservice veel klachten heeft ontvangen over nieuwe pasjes die niet werken en containers die geen toegang verlenen.
Dit wordt veroorzaakt door drie vervangingsprojecten die helaas tegelijkertijd moeten worden uitgevoerd: het upgraden van 2G naar 5G simkaarten in Vlaardingen, projectmatige vervanging van oude containers in Vlaardingen en projectmatige vervanging van oude containers in Schiedam. De som van deze drie projecten stapelt zich regelmatig op in een piek van het aantal berichten naar deze containers. Dit leidt tot een wachttijd van minimaal drie dagen voordat een nieuwe container of pasje kan worden gebruikt. Wacht daarom even met een berichtje te sturen, houdt Irado nu voor. "We vragen om uw begrip voor deze situatie. Het is nodig zodat de containers ook in de toekomst blijven werken. We werken hard om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw geduld en medewerking!"