Mensen op tijd naar buiten na brand in keuken aan Mozartlaan

30-07-2021 112 Redactie

Foto FlashphotoNL


SCHIEDAM - In een woning op de eerste verdieping aan de Mozartlaan heeft vrijdagmiddag korte tijd brand gewoed in de keuken.

Brandweer en ambulance kwamen met spoed ter plaatse. Een pannetje met olie was de oorzaak hiervan. Nadat de brand was geblust met een straal hogedruk, kon de woning geventileerd worden. De bewoonster en een baby zijn even nagekeken in de ambulance op rookintoxicatie. Stichting Salvage zal komen voor het opnemen van de schade.

Bekijk de foto's



Gerelateerd